16. 8. 2012

Jak vložit na web Facebook tlačítko To se mi líbí

Postup přidání Facebook tlačítka To se mi líbí na webové stránky (viz také video):

  1. Tlačítko To se mi líbí najdete na adrese:
    http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/.
    Případně se k němu můžete proklikat přes úvodní stránku Facebooku, kde zvolíte "Vývojáři" (dole na stránce), dále kliknete na volbu "Pro weby" a následně v horní části obrazovky kliknete na "Like Button" (viz video).
  2. Přizpůsobte vzhled tlačítka
  3. Přizpůsobení vzhledu Facebook tlačítka To se mi líbí
    • URL to like: adresa webové stránky, na kterou chcete Facebook tlačítko umístit
    • Send Button: umístění tlačítka Odeslat vedle tlačítka To se mi líbí
    • Layout Style: vyberte si styl tlačítka, který se vám líbí
    • Width: nastavte si vhodnou šířku tlačítka
    • Show Faces: ukáže obličeje těch, kterým se stránka líbí
    • Verb to display: vyberte si, zde na tlačítku bude "To se mi líbí" nebo "Doporučit"
    • Color scheme: světlá nabo tmavá varianta tlačítka
    • Font: zvolte písmo
  4. Kliknutím na "Get Code" se vygeneruje kód pro vložení na stránku. Vyberte si mezi HTML5, XFBML, IFRAME a URL.
  5. Zvolený HTML kód si zkopírujte a vložte do příslušné části kódu stránky, na kterou chcete Facebook tlačítko umístit.

Videonávod: Jak vložit na webové stránky tlačítko To se mi líbí

Žádné komentáře:

Okomentovat